Wednesday, 11 December 2013

The Beautiful Date 11 12 13 PEARL






Hello you ols..wahhh hari nie Miss Teddy suka sangat tarikh hari ini...11 12 13

11 12 2013..tarikh yang sangat cantik, opppppssssssss Miss ANNA punya tarikh exam nie..hahhahahha..
Harap-harap la dapat jawab dengan sempurna.. Rasa berdebar-debar juga nie, yaa la sem nie suda Sem 3 kn, so maw buat yg terbaik..

2.30pm nnti exam for subject Strategic Management bermula..yaa ALLAH permudahkanlah segala urusan ku yaa ALLAH...

Habis jak exam nie,,syukur Alhamdulillah, maka gembira la aku, tinggal tunggu untuk Final Project jak lagi nie.,. Haa kalau maw final project suda, mesti my dear diary blog kepunyaan Miss ANNA nie cuti lagi..ya la maw buat project kn..mesti ndak cukup masa,. Tengok senior sekarang nie pun buzy ngan final dorang, nnti turn aku la pula..ahahahhha,, rasa excited ada, rasa gementar pn ada, rasa takut lagi la ada, rasa ndak sabar pun ada juga nie..ehehhehe..

Lepas jak abis study nie, Miss Teddy akan memasuki ke alam Pekerjaan la pula,. Wahhh harap-harap cita-cita aku menjadi la yaa..itu pun atas kehendak mama n papa aku juga.. In Shaa Allah, semoga dimakbulkan la oleh yang maha ESA.. Amin Ya Rabb..

Semoga aku dapat mengubah nasib family aku, yaa lh my family put me on their shoulder.. Aku jak la harapan mereka..(Always remember this Miss ANNA)

Life is short, so always be grateful for each sunset..

To my mutiara, diamana pun anda berada, i miss you so much

Owkayyyy lah that's all..nnti Miss ANNA continue lagi..huhuhuhu maw sambung study kejappp...Adiosssssssssssss amigosssssssssssss

(k-Bye).........

Assalamualaikum W.B.T