Saturday, 18 February 2012

iT's FriDay....



ASSALAMUALAIKUM W.B.T..hyeppp continue my stories...heheehhe.. ari nie adalah penghulu ari bagi segala hari..hehehehhee i LoVe this FRIDAY..sebab SATURDAY and SUNDAY it's holiday time..yaahhoooooooo it is so happy ok...

erm cubalah kn dapat berhujung minggu with my beloved family,mesti syiukkk punya kn...hurmmmmmm but it's owkay..aku percaya suatu hari nanti kebahagiaan pasti bersama kami juga..MAMA PAPA KAKAK ABANG,sabar jak owkay..tiga tahun bukannya terasa pun..pejam celik pejam celik akan graduate juga nanang nie...bila dah dapat kerja yang bagus gaji pn bagus hurmmm boleh lah kita pegi melancong kan MAMA,kan KAKAk..heheheeehehee..

cerita hujung MINGGU,cerita yang paling syiuk...ada yang holiday ngan family,ada yang pergi berkelah,nonton wayang,pergi shopping,and banyak lagi...namun aku hanya duduk dirumah and menyiapkan ASSIGNMENT aku..hahhaa..ndak apalah bak kata pepatah 'BERSUSAH-SUSAH DAHULU , BERSENANG-SENANG KEMUDIAN".. so ndakpalah kalau ari nie aku bersusah insyaALLAH suatu ari nnti aku akn bersenang..bersenang bukan untuk diri sendiri tapi bersenang untuk my LOVE FAMILY juga... aku tahu aku hanyalah harapan bagi MY FAMILY,so MAMA don't you worry MAMA..nanang akan pegang janji nanang ok..love u MAMA n KAKAK.,..

ok enjoy your H O L I D A Y yeah....eheheheheh will be continue..

( k bye )................
Assalamualaikum W.B.T